J
Joan Farré Aribau Perfecte👍🏻
M
Mònica Sabrià El jersey és molt bonic i agradable de portar. Vam haver de canviar la talla ja que són petites. La tramesa, impacable. I el tracte amb la gent de la botiga així com la persona que gestiona el xat, immillorable !