A
Anónimo Me está encantando. Se ve de muy buena calidad, bonito y parece que duradero. Creo que merece la pena la compra
A
Anónimo Molt bé la talla però el color negre negre no és,ha arribat color antracita, es com un gris fosc. Si es el mateix potser s'hauria de especificar a la web
C
Cristina Oste Super guapo i qualitat!!!